Monday, September 17, 2012

Liebster Blog Award



Van Dinaz kreeg ik de Liebster Award. Dankjewel Dinaz !!

Dinaz gave me the Liebster Award. Thank you Dinaz !

the rules:
1. every nominee has to tell 11 things about themselves
2. you have to answer the 11 questions that the previous winner made for you
3. make up 11 new questions for the ones you are going to nominee
4. you have to pick 11 new nominees who have less then 200 followers and mention them on your blog
5. you have to tell your nominees about this, by leaving a message
6. you can't be nominated back 
 


Ik ben nog niet zo heel erg lang actief met mijn blog, vanaf 14 februari, dus ik ben nog helemaal onbekend met Awards en hoe dat allemaal werkt. Gelukkig heeft Dinaz de spelregels allemaal op haar blog staan.


De regels:
1. Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, het maakt niet uit wat.
2. Je moet 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
3. Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
4. Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
5. Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een reactie achter te laten.
6. Je mag niet terug genomineerd worden
De 11 dingen over mij:
1. Ik los graag Jan Meulendijks cryptogrammen op. Het liefst die zaterdags in de Volkskrant staan.
2. Ik ben dol op dieren, vooral honden en in het bijzonder onze teckel ♥
3. Ik heb een hekel aan "shoppen".
4. Onze eetkamertafel ligt meestal bezaaid met mijn laatste haakproject.
5. Mijn rechterknie is versleten en daar baal ik van, want ik wandel graag.
6. Wij hebben een beeldbuis-televisie en die doet het prima !
7. Het duurde een week voordat ik door had hoe ik met mijn android kon bellen :P
8. Als ik een mooie aanbieding van wol zie, word ik ineens heel erg hebberig.
9. Op verjaardagen kom ik vaak met iets zelf gehaakts aanzetten.
10. Ik loop liever op (nep) UGG's dan op pumps.
11. Een bob-bon-bloc wit is bij mij niet veilig.


Eleven things about me:
1. I like to solve cryptograms
2. I love animals, in particular dogs and especially our dachshund ♥
3. I hate shopping
4. Our dining table is always stacked with my latest crochet-project
5. I like to walk, but my knee is worn out : (
6. We've got an old tube-tv that works fine 
7. It took me a week before I knew how to make calls with my android :P
8. When I see yarn on sale I suddenly get greedy
9. Often I give my hand made crochet at birthdays
10. I'd rather walk on (fake) UGG's than high heels
11. A white bonbon bar isn't safe with me







De 11 vragen van Dinaz aan mij: 
1. Wat is je Leukste haakproject? 
    ik corrigeer de patronen van Lenore Berry-Zaragosa en dat is een enorme uitdaging. Zij gebruikt hele vernieuwende haaktechnieken. 
2. Wat wil je nog wel eens leren?

    BREIEN !
3. In welke provincie woon je?

    Noord-Brabant
4. Je kunt niet zonder…:

    lucht .... haha
5. Je lievelingskleur is? 

    alle kleuren, afhankelijk van mijn stemming is dan de één favo en dan de ander
6. Doe je een sport?

    Ja: denksport :D
7. Wat is je to-do-lijst top 3?

    een sprei voor op mijn bed haken, alle crochet-W.I.P.'s afmaken, alle wol sorteren #zucht#.
8. Je bent het meeste trots op..:

    mijn haakleerlingen
9. Heb je een verslaving?

    domme vraag ...... HAKEN natuurlijk !!!!!
10. Je grootse wens is:

    mijn eigen webwinkeltje
11. Wat heb je ooit gemaakt, maar…nooooit meer?!

    een jurkje voor mijn dochter met 2mm haak; veertien dagen aan één stuk doorgewerkt pfffff


Eleven questions Dinaz asked me:
1. What's your favorite crochet-project ? I am Lenore Berry-Zaragosa's pattern correctorand that's a real challenge. She uses extraordinary crochet-techniques
2. What is it you still want to learn ? Knitting !
3. In which provence do you live ? Noord-Brabant
4. You can't live without .... ?  air.. haha
5. Your favorite color is ? all colors, depending on my mood
6. Do you do sports ? Yes, brainsports :D
7. What's your "to-do-list" top 3 ? crochet a bedspread; finish all W.I.P.'s; sort out all the yarn #sigh#
8. You're the most proud of ? my crochet students
9. Do you have an addiction ? silly question .... crochet of course !!!!
10. Your biggest wish ? my own webshop
11. What did you make but will not ever again ? a dress I made for my daughter, using hooksize 2mm .... worked 14 days non-stop  pffffff

Mijn 11 vragen aan de nieuwe genomineerden:
1. Van wie heb je leren haken en hoe lang geleden ?
2. Wat voor dingen haak je het meest/liefst ?
3. Welke steken en/of technieken zou je nog graag willen leren  ? 
4. Hoeveel uur per dag of week besteed je aan haken ?
5. Wat is je beste eigenschap ?
6. Wat is je slechtste eigenschap ? 
7. Heb je huisdieren en zo ja: welke ?
8. Heb je nog meer hobby's behalve haken ?
9. Wat staat bovenaan op je verlanglijstje ?
10. Welke klus schuif je zo lang mogelijk voor je uit ?
11. Op welke zelf geklaarde klus ben je het meest trots ?

My 11 questions for the new nominees:
1. Who taught you to crochet and how long ago ?
2. What do you like to crochet the most ?
3. What stitches and/or techniques do you still want to learn ?
4. How many hours do you crochet per day or week ?
5. What is your best quality ?
6. What is your worst quality ?
7. Do you have pets ?
8. Do you have more hobbies besides crochet ?
9. What's on top of your wishlist
10. Which job do you postpone as long as you can ? 
11. Which selfmade project makes you the most proud ?


En mijn 11 nieuwe genomineerden zijn:

My 11 new nominees are:




  

4 comments:

  1. Gefeliciteerd met je Award!!! :o)

    Leuk om zo meer over je te lezen!!! hihi...

    Fijne avond nog! X Dinaz ♥

    ReplyDelete
  2. Bedankt voor de nominatie! Ik ben er wel even mee bezig geweest om alle regels te volgen!

    groetjes


    Isabelle

    ReplyDelete
  3. Goedemorgen

    Ik vond net je reactie op mijn blog.
    Dank je wel!
    En bedankt voor de award. Wat leuk.
    Ik zal mijn best doen om zsm er op te reageren.

    Groetjes van Ivonne

    ReplyDelete