Saturday, January 7, 2017

NL vertaling Muts met punten - The Ice Queen Cap, a.k.a. Peaked Cap

Al een hele poos had ik mijn vertaling liggen van deze muts.
Kortgeleden contact opgenomen met Yarnspirations en toestemming gekregen om mijn vertaling op mijn blog te publiceren. Hoe cool is dat !!

De originele Engelstalige versie vind je HIER

Dus wil je ook deze muts maken ? Klik dan HIER om direct te downloaden.

Let op : dit patroon mag niet worden gedeeld, ook al is het gratis. Dus ook niet in een facebook-groep. Ook de link naar de directe download mag NIET gedeeld worden !
Uiteraard is het wel toegestaan om de link naar deze blogpost te vermelden.

Veel plezier met haken :D

5 comments:

  1. Hi Jose
    You have fantastic blog, there is a lot of inspirations and great ideas to crochet.
    Greetings from Poland

    ReplyDelete
  2. Hallo José, ik ben eigenlijk een breister maar ik zag die muts en ben er verliefd op geworden ik heb het patroon gedownload maar wat is een reliëf stokje?
    Groetjes ,
    Marie-Rose

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beste Marie-Rose (mooie naam),
      Wat leuk dat je gaat haken :)
      Hierbij post ik een link naar een video op youtube hoe je een reliëfstokje haakt.
      Ik kon geen NL video vinden, vandaar deze in het Engels, maar dat is goed te volgen.
      Succes :D
      https://www.youtube.com/watch?v=S42_486HrEU

      Delete
  3. Beste José,
    Bedankt voor de vertaling van dit supergave patroon. Ik haak normaal amigurami's en dit is dus mijn eerste muts. Hij is af en ook nog best goed gelukt 😊. Hij is alleen een tikkie aan de kleine kant. Ik heb gehaakt met Lisa wol van Action en haaknaald 5 (Clover) . Hoe kan ik een maatje groter maken?

    Groeten Monique

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Monique, wat leuk dat je voor het eerst een muts hebt gehaakt en dat het goed gelukt is :)
      Wanneer je de muts groter wilt, zul je iets dikker garen en/of een grotere maat haaknaald moeten proberen. Er valt niets te veranderen aan het aantal steken helaas. Het is vooral een kwestie van experimenteren. Ik heb em pas nog gemaakt van een iets té dik garen (vind ik) en dan krijg je weer teveel ruimte tussen de steken. Ergo : het is een muts voor kleine koppies ;)

      Delete