Saturday, May 12, 2012

Herenpet ~ Men's cap

Na een poosje speuren heb ik het patroon van een herenpet gevonden dat ik zocht.
Wat is internet toch een prachtig medium. 
Ik ben nu wat aan het experimenteren met verschillende wol en maten haaknaald.
Onderstaande foto's zijn het resultaat tot nu toe.
Het gratis patroon vond ik op:  BobWilson123

After a search I found the pattern for the cap I was looking for. The internet is such a great source of information.
Now I'm experimenting with different yarns and hooksizes.
Here are the pictures of what I made so far.
The free pattern I found on: BobWilson123  



haha, mijn dochter had mijn Maxima een bril en een vlecht gegeven ~ LOL, my daughter gave my Maxima a pair of glasses and a braid

op elke meerdering een reliëfstokje voor gedaan ~ made a front post DC at every increase












You are welcome to leave me some comment.

No comments:

Post a Comment