Monday, April 15, 2013

Christel Krukkert

Look what I got from my friends as a present for taking care of the kids after school   !!  :D
Christel Krukkert is a Dutch amigurumi-designer. I already had her first booklet and this one was on my wishlist .... definately. 
She sells her patterns (pdf in the mail) also in both English and German.
You can find her webshop HERE.
I can't choose which one I will start making. They are all so cute ♥

Kijk eens wat ik van mijn vriendinnen kreeg als dankjewel voor het opvangen van de kinderen na school !! :D
In Nederland hoef ik Christel Krukkert niet meer te introduceren. Iedereen die haakt heeft van haar gehoord en minimaal 1 boekje van haar gekocht. (lijkt me sterk als het niet zo is)
De losse patronen kan je HIER online bestellen. 
Ik kan ondertussen niet kiezen met welke ik zal beginnen. Ze zijn allemaal zó leuk ♥




9 comments:

  1. Ja grappig he....ik ben nog met mijn 2 projecten bezig en wil die toch graag af hebben,maar ooit ga ik eens een keer die Andre Hazes haken...niet voor mezelf,maar voor mijn collega die ook nog eens mijn buurvrouw is en helemaal idolaat van Andre Hazes is :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. poeh...ben ik ff blij dat mijn buren nooit André Hazes draaien, maar leuk issie wel ;)
      ik denk dat ik toch met het Delfts blauwe paartje ga beginnen.
      veel plezier met jouw André :D

      Delete
  2. Hi There, How lucky can you be??!!! Love the windmill most!! Can't wait to see what you're going to make!! Please share!!
    Love
    AMarie

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ... ja die André Hazes is te grappig!

    ReplyDelete
  5. ben hier via via terecht gekomen en ik wil zeggen
    wat is dit een leuk blog met veel ideeën en uitleg
    je maakt schitterende creaties
    en ik ga je ook volgen
    zo hoef ik niks te missen van al je creatieve uitspattingen

    groetjes anneke

    ReplyDelete
    Replies
    1. dankjewel voor je positieve reactie Anneke :D
      enne...leuk dat je me gaat volgen.
      ik ga binnenkort weer wat posten, want ik ben veel te lang
      afwezig geweest.

      ♥ José

      Delete
  6. Hi, ik probeerde de 'grab my button'op je website over te nemen, alleen hij doet het niet.... Misschien tip om even naar te kijken? Groetjes Carol

    ReplyDelete